Chilly - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ruud Kant - WaarBenJij.nu Chilly - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Ruud Kant - WaarBenJij.nu

Chilly

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg Ruud

01 Februari 2015 | Nederland, Schiphol

Vandaag begin ik dan eindelijk aan mn (studeer)reisje naar Chili. Na een ontzettend emotioneel afscheid met de familie zit ik klaar voor mijn gate. Helaas zal ik weer drie Amerikaanse steden en 28 uur verder zijn voordat ik aankom op mijn bestemming. Dadelijk om 1 uur vaart mijn vliegtuig aan om dan via Philadelphia, Orlando en Miami, rond 11 uur lokale tijd(4 uur Nederlandse tijd) in Santiago aan te komen. Het is misschien ook wel leuk om te vermelden dat het daar nu 30 graden met loeiende zon is.
Hasta luego en tot over een half jaartje!

  • 01 Februari 2015 - 11:38

    Theo Van Der Kant:

    Leuk om te lezen! Goede reis en we zijn benieuwd naar je ervaringen!

  • 01 Februari 2015 - 12:26

    Loes Maaa:

    Geniet ervan Ruud!! Goeie reis! Groetjes familie Maas

  • 01 Februari 2015 - 16:32

    Fam Derks:

    Ruud een hele goede reis en aankomst in Chili !
    Maak er een onvergetelijke mooie studie reis van !! Groetjes uit de Walsberg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 April 2015

Viajar, Carretear y un poco de estudiar

01 Februari 2015

Chilly
Ruud

Actief sinds 22 Jan. 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 2218

Voorgaande reizen:

22 Januari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: